biangoo Forum - e-Ticaret & Pazarlama - Girişimcilik ve İş Fikirleri Online Pazaryerleri Amazon Türkiye Amazon Lojistik Kullanıcı Yorumları - Müjde Aybars / Liladükkan Mağaza Kurucusu
Amazon Lojistik Kullanıcı Yorumları - Müjde Aybars / Liladükkan Mağaza Kurucusu
BianAjans
Amazon Lojistik Kullanıcı Yorumları - Müjde Aybars / Liladükkan Mağaza Kurucusu
0
290
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
BianAjans Forum Moderatörü
*****
images/rank/mod.png
    Ticaret Sayısı: (0)
  • Konular13
  • Mesajlar13
  • ŞehirSakarya
  • Rep puanı 0
Merhaba, ben Liladukkan’dan Müjde.

Aktif bir e-ticaret tüketicisi iken yaşadığım memnuniyetsizlikler sonucunda, onlar bu işi yapıyorsa ben çok daha iyisini yaparım diye çıktığım e-ticaret tutkumda 15'inci seneyi bitirdim.

Amazon.com.tr Türkiye’ye geleceğini duyurduğu andan itibaren heyecanla operasyona geçmelerini beklerken, sitemizi gören bir Amazon.com.tr Satış Müdürü bize ulaştı. Liladukkan mağazamızın açılması hemen gerçekleşti. Ürünleri yükleme ve diğer tüm operasyon aşamalarında hep yanımızda oldular.

Amazon Lojistik Hizmetleri (FBA) ürünlerin depolama, sipariş sonrası paketleme, kargolama, müşteri hizmetleri ve iade süreçlerinin Liladukkan adına yönetilmesini sağlıyor ve bizlere büyük kolaylık sağlıyor. Bunun büyük bir avantajını 11.11, Beklenen Cuma ve yılbaşında yaşadık. Kargoların büyük sıkıntıya girdiği bu tip özel günlerde ve pandemi sırasında hiç bir müşteriden Amazon Lojistik ile gönderilen siparişinin ulaşmadığına dair bir geri dönüş almadık. Her şey zamanında, Amazon sistemi içerisinde takip edilebilir vaziyette, çok iyi planlanmış ve işlenmiş. E-ticaretteki motivasyonumu satışlardan sonra gelen müşteri yorumlarından alıyorum. Amazon Lojistik motivasyonumuzu da, olumlu yorumlarımızı da artırıyor. Amazon Lojistik yani FBA sistemi, Liladükkan’a çok ciddi zaman, maliyet tasarrufu sağladı.

Ayrıca kampanyaya koyduğumuz ürünlerin Amazon Lojistik’in hizmetiyle bir araya geldiğinde çok daha iyi satış performansı gösterdiğini tecrübe ettik. Özellikle pandemi döneminde evden hizmet verdiğimiz zamanlar oldu, stoğumuzun bir büyük bölümünün Amazon Türkiye’nin anlaşmalı lojistik merkezlerinde olması operasyon yükümüzü çok azalttı; biz de işimizi planlamaya ve büyütmeye daha çok odaklanabildik. Bizim için müşteri memnuniyeti; ürün kalitesinden, paketlemesine, zamanında ürünün müşteriye gitmesine kadar geçen her şey demek. Şu anda stoğumuzun çok önemli bir kısmı Amazon Türkiye’nin anlaşmalı lojistik merkezlerinde bulunuyor. Amazon Lojistik’de yaşadığımız kolay deneyimler nedeniyle İngiltere ve Almanya için de vergi kaydı aldık. Yakın zamanda bu iki ülkede, Amazon depolarında, stok tutmaya ve ürünlerimizi Avrupa’da Amazon FBA programı dahilinde satışını yapmayı planlıyoruz.

Amazon satış ortaklarına; öncelikle Amazon Lojistik sayfalarına dair yönlendirme videolarını izlemelerini ve Amazon.com.tr satış ekibi tarafından verilen eğitimlere katılmalarını tavsiye ederiz; bunlar bizim işimizi doğru planlamamıza yardımcı oldu. Üstelik kendi dilinizde ne yapmanız gerektiğini tek tek öğreniyorsunuz.

En nihayetinde bunun bir iş birliği olduğunu da unutmamak gerekiyor. Liladukkan olarak, biz, Amazon.com.tr ekibiyle çok yakın iletişimdeyiz ve onlara içten teşekkürlerimizi sunuyoruz. Bizim için müşteri memnuniyeti çok önemli ve bu nedenle her süreci başından sonuna takip ediyoruz. Bizimle aynı hassasiyeti gösteren bir iş ortağımız olduğu için de çok mutluyuz.


Hızlı Menü: